петък, 15 декември 2017 г.

Сбогом, фалшиви приятели!

Днес ви казвам сбогом, фалшиви
приятели! Не искам вече да запълвате живота ми с мухлясалото си присъствие.

Пренаситих се с вашата негативна нагласа към живота, затова смятам, че трябва да се разделим. Имам нужда да се избавя от злоба, завист, драма и глупост - те нямат място при щастието, което искам да поканя в живота си.

Отношенията ни станаха повърхностни, отдалечихме се и така успях да видя колко време, енергия и труд съм пропиляла, опитвайки се да ви запазя като приятели. Съжалявам, че е било напразно.

Да, огорчена и обидена съм, но вече капката, натоварена с важната роля да прелее чашата, надвисна над нея. Вместо да задълбавам в отношенията ни, предпочитам да ги прекратя преди да е настъпил апокалипсис и да сме си издрали лицата.

Сега разбирам, че макар и да се опитвам да изчистя съзнанието и душата си от негативни емоции, това се оказва непосилна задача, когато вие, приятели, ги смитате отново в чистия ми двор.

Не мислете, че сте незаменими. Ако бяхте наистина безценно богатство за мен, нямаше да ме засипвате с прегоряла злоба и да ме поливате със студено отношение. Завистливи и незаинтересовани приятели като вас често се срещат. Те са като плевели в градината ми, от които трябва да се избавя. Затова и сега се налага да премахна и вас, за да не задушите красивите ми цветя.

Може би сте изненадани от решението ми? А може би дори сте ми обидени? Няма нищо, ще го превъзмогна. Струва ми се, че не си представяхте, че съм способна да ви изоставя. Но очевидно не ме опознахте толкова добре, колкото очаквах, щом приписахте съвсем грешно тълкуване на действията ми.

Ето, че дойде време да се сбогуваме. Прав път ви пожелавам, а аз се оттеглям вкъщи да сготвя любов на фурна с гарнитура хармония; да полея цветята на добрината и спокойствието и да почукам на вратата на новите ми съседи на улица щастие, които като мен са се нанесли без излишен товар.

Няма коментари:

Публикуване на коментар